• Facebook - Black Circle

AGENDA 29 FEB.png

Donderdag 29 februari | 20.00 uur

Theater de Speeldoos

U kunt veilig online betalen met iDeal.

Toneelvereniging Doe'k Vught | Diagnose: Niet Meer Te Redden
  • Toneelvereniging Doe'k | Vufght

THEATER DE SPEELDOOS

DAAR GA JE UIT EN BEN JE THUIS...

De kassa van Theater de Speeldoos is geopend van maandag t/m vrijdag van 13.00 uur tot 17.30 uur en vanaf één uur voor aanvang van een voorstelling.

DIAGNOSE:

NIET MEER TE REDDEN

EEN HILARISCHE ZIEKENHUISKOMEDIE GESCHREVEN DOOR ROB VAN VLIET

Het verhaal:

We maken kennis met Zuster de Vries, een zeer strenge hoofdzuster die behoorlijk gespannen is omdat inspectrice Mevrouw den Blijker het ziekenhuis komt controleren. Maar is mevrouw Den Blijker wel écht een mevrouw? Fanatiek is ze in ieder geval wel!

Verpleegkundige Sebastiaan, met zijn roots uit de Gayscéne, begeleidt de ietwat ongemakkelijke stagiaire Annabel tijdens haar eerste dagen in het ziekenhuis. De door velen aanbeden en zéér populaire Dr. Hunk kan zijn ogen niet van Annabel afhouden maar is niet gewend aan het lopen van blauwtjes en zet zijn sluwe zinnen op het jonge bloed.

Patiënt Peter Otjes moet worden behandeld voor aambeien maar zijn overheersende vrouw Agnes bepaalt alles voor hem. Hij deelt de kamer met Gonda, een plat Brabantse volksvrouw die geen blad voor de mond neemt. Haar vriendin Conny smokkelt regelmatig sigaretten en drank mee en samen nemen ze de laatste roddels door.

Patiënt Marylene is onder het mes geweest, voor enkele moedervlekjes beweert ze zelf, maar iedereen weet het: ze heeft de boel strak laten trekken. Echter, haar operatie is niet helemaal goed gegaan...

• Toneelvereniging Doe'k | Vufght