• Foto van schrijverToneelvereniging Doe'k

VERVANGSTER VOOR NANETTE

Onlangs maakte actrice Nanette van Hartskamp (een vertrouwd gezicht binnen de bezetting van Toneelvereniging Doe'k) bekend dat zij gezinsuitbreiding verwacht. Geweldig nieuws natuurlijk! Helaas heeft Nanette daartoe moeten besluiten komend seizoen haar rol in te leveren.

Nanette zou in 'Van Wie Is Die String?' de rol van Svetlana op zich nemen. Een werkster uit het Oostblok die door haar gebrekkig Nederlands een hoop gedachten op een verkeerd spoort zet.

Haar rol zal worden overgenomen door Aniek van der Meer. Een nieuw gezicht binnen Doe'k en meteen duikt ze het diepe in met deze uitdagende maar uiterst komische rol. Wil je Aniek komen bezichtigen in het theater? Reserveer dan snel je kaarten op www.vanwieisdiestring.nl en zorg dat je er niets van hoeft te missen!

Namens alle spelers en medewerkers van Toneelvereniging Doe'k wensen we Aniek heel veel succes en plezier dit seizoen! Méér dan welkom!

71 weergaven

Recente blogposts