• Foto van schrijverToneelvereniging Doe'k

VERWACHT

De kogel is door de kerk! In 2021 zal Toneelvereniging Doe'k de hilarische komedie 'Van Wie Is Die String' op de planken brengen in Theater de Speeldoos in Vught. De rolverdeling is bekend en te vinden op deze website! Houdt ook onze Facebookpagina in de gaten voor de laatste nieuwstjes en updates!

Tijdens de jaarlijkse BBQ maakte regisseuse Jessica van Leeuwen bekend wat het nieuwe stuk voor 2021 zal gaan worden en hoe de rolverdeling eruit zal komen te zien. Komend seizoen zullen we met een intiemere bezetting spelen van 8 personen die ieder een aanzienlijke rol zullen vervullen in 'Van Wie Is Die String'.

Het verhaal:

Jort, Frans en Rien zijn een avondje flink doorgezakt met een aantal mannen! De vrouwen waren in die tijd een weekendje naar Amsterdam geweest, om te shoppen. Als de heren weer bij kennis zijn, kunnen ze zich weinig van de vorige avond herinneren! Maar dat er flink gefeest is staat wel vast: overal ligt rommel, lege flessen bier en lege pizza dozen. Er ligt zelfs een rode string! Hoe die daar gekomen is, de heren hebben werkelijk geen idee. Er waren toch alleen mannen op het feest?!

Dan blijkt dat de dames eerder thuiskomen. Ze zien de puinhoop en….de rode string! Dat pikken ze natuurlijk niet. De heren wringen zich in allerlei bochten en werken zich uiteindelijk nog dieper in de ellende. Maar hulp komt uit onverwachte hoek...

'Van Wie Is Die String?' is een wervelende en zeer vlotte, eigentijdse klucht van een auteur die al een indrukwekkend oeuvre op zijn naam heeft staan.

47 weergaven

Recente blogposts