• Foto van schrijverToneelvereniging Doe'k

VOORSTELLINGEN UITGESTELD

Waar we enkele maanden geleden nog goede hoop hadden, zorgen de aangescherpte maatregelen rondom het coronavirus ervoor dat ook wij moeten besluiten onze voorstellingen die in januari 2021 gespeeld zouden worden, moeten worden uitgesteld tot januari 2022.

U krijgt uw geld terug

De voorstellingen worden verplaatst naar 27, 28 en 29 januari 2022. Na de kerstvakantie neemt Theater de Speeldoos contact met u op en krijgt u uw geld voor reeds aangekochten tickets retour. U hoeft hiervoor verder niets te doen.

We blijven lachen!

Wij betreuren deze keuze uiteraard enorm maar staan achter het besluit van het kabinet en hopen, samen met u, deze nare periode snel te kunnen afsluiten. Tot die tijd blijven wij actief om in 2022 alsnog een doldwaze en hilarische voorstelling voor u op de planken te kunnen zetten!

Blijf gezond en wees aardig en behulpzaam voor elkaar! Samen krijgen we corona zéker weten (vroeg of laat) onder controle!

14 weergaven