• Toneelvereniging Doe'k

KAARTVERKOOP GESTART

Vannacht is de online verkoop van start gegaan voor onze nieuwste voorstelling 'Van Wie Is Die String?' in Theater de Speeldoos. Kaartjes zijn te reserveren via deze website of via de kassa van Theater de Speeldoos in Vught. Onze voorstellingen worden gespeeld op 28 t/m 31 januari 2021.

Wegens de (waarschijnlijk) geldende maatregelen rondom het coronavirus is er per voorstelling slechts beperkte beschikbaarheid wat ervoor zou kunnen zorgen dat de kaarten dit jaar snel zijn uitverkocht. We spelen dit jaar een extra voorstelling op zondagmiddag (matinee) maar hebben geen mogelijkheid om het aantal voorstellingen nog uit te breiden. Wees er dus op tijd bij!

Het is dit jaar niet mogelijk om zélf plaatsen in de zaal te kiezen. In verband met de coronamaatregelen wordt u bij binnenkomst van het theater naar uw plaatsen begeleid. De medewerkers van Theater de Speeldoos doen hun best om uw avond of middagje theater goed en veilig te laten verlopen.

Eén ding is niet veranderd: u gaat gegarandeerd een gezellige avond of middag tegemoet! Lachen is gegarandeerd met onze cast van dit seizoen! Voor meer informatie over de voorstelling en het reserveren van kaarten klikt u hier.

6 keer bekeken

Telefonisch reserveren: