• Foto van schrijverToneelvereniging Doe'k

NIEUWE VOORSTELLING 2023

De repetities zijn weer in volle gang en eindelijk kunnen we bekend maken dat we in 2023 wederom met een grote voorstelling op de planken van Theater de Speeldoos te zien zullen zijn. De doldwaze komedie 't Is Weer Bingo op de Camping vertelt het verhaal van Jos en Ina die samen op vakantie zijn op een veel te toeristische camping ergens in Nederland. Jos gaat tegen wil en dank mee naar die camping. Hij vindt het geen kamperen maar 'creperen' en dat laat hij dan ook goed merken. Hij moppert op alles en iedereen. Het is hem helemaal niets waard, hij had liever in een hotel gezeten. Ook de buren vindt hij drie keer niks. Ze lijken wel achterlijk volgens hem! Wie neemt er nu ’n cavia mee op vakantie? Die krijgt overigens achteraf nog ’n lang staartje... Het bezoek wordt ook al niet op prijs gesteld. Het is nu eenmaal zo: “Wat je zaait dat zal je oogsten” en dat doet Jos dan ook!

De voorstellingen zullen te zien zijn in Theater de Speeldoos op 13, 14 en 15 april 2023. De kaartverkoop start zéér binnenkort! Hou deze website in de gaten of volg ons op Facebook en Instagram! We hopen jullie allemaal weer te zien in het theater bij deze heerlijke, goedlachse en avondvullende voorstelling!

45 weergaven

Recente blogposts